tisdag 18 oktober 2011

Borre

Tjena!!!
Har tillbringat min tid till Gäddfisket den senaste tiden men utan någon tiaaaa på kroken.Dock ett evigt nötande både här o där.
Efter en veckas dunkande utan någon häst bestämde jag mig på att prova borre. Och det skulle visa sig gå sjukt mycket bättre, redan efter första passet hade jag fått 21 borrar runt kilot.
Med en topp på 1625. Sen flöt det på med många fiskar runt 1400-1580.Min Sista fiskedag bestämde jag mig för o prova en annan vik som snabbt visade sig GRYMT BRA.
Borrarna var där.... Polaren klippte en groteskt monster på hela 2020 redan efter 10min.Ja ha då var man snuvad igen på en tvåaaaaa faaaannnn...men 20 min senare händer det omöjliga,
nu va det min tur att landa ett monster.Vågen stannar på 2000 blankt Äntligen VRÅLAR jag fy fan va gutt där satt den.Tvåan kom.,,,, Kunde knappt tro denna dag var sann med två borrar över den magiska gränsen HELT SJUKT. Vi fick totalt 11 borrar den dagen o några snipgäddor. MVH/Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar